E-nástěnka
Zpracování a poskytování informací
V Proseči 25. 5. 2018
Aktualizováno 1. 10. 2024
Informace o zpracování osobních údajů
Správce údajů: Základní škola a mateřská škola Proseč
Kontakty na správce najdete ZDE (ZŠ) a ZDE (MŠ).
Jaká je odpovědnost správce?
Jako správce škola/školka jsme odpovědni za veškerá zpracování Vašich osobních údajů v rámci některé agendy ve škole/školce. Dále vyřizujeme Vaše žádosti (např. o opravu, výmaz, o informaci o Vašich osobních údajích), námitky, a poskytujeme Vám informace o tom, jak a proč s vašimi osobními údaji nakládáme.
O řádné nakládání s osobními údaji se stará také pověřenec.
Kontakt na pověřence pro ochranu osobních údajů: ivana.rehorova@sms-
K čemu je mi pověřenec?
Na pověřence se také můžete obracet s jakýmikoliv dotazy, podněty a požadavky na uplatnění Vašich práv, které se týkají přímo Vašich osobních údajů používaných v rámci některé agendy ve škole/školce, a to zejména, pokud se nechcete obrátit přímo na zástupce školy/školky.
Pověřenec Vaše dotazy, požadavky a podněty odborně vyhodnotí, předá správci spolu s doporučením, jak je řešit, případně vám poskytne základní informace a konzultaci. Je vázaný mlčenlivostí a dodržuje důvěrnost i o stížnostech. Odpovědný za vyřízení Vašich dotazů, podnětů, námitek a požadavků je však výhradně samotný správce.
Jaká jsou Vaše práva?
Pokud Vaše osobní údaje používáme v rámci nějaké agendy ve škole/školce (odborně řečeno – naše škola/školka je zpracovává jako správce), máte právo:
- Dotázat se, zda se zpracovávají, a žádat jejich kopii (export) (podrobněji čl. 15 Obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, dále používáme zkratku ON). V případě, že Váš požadavek na poskytnutí těchto informací bude zjevně bezdůvodný nebo nepřiměřený, zejména opakovaný v krátké době, můžeme požadovat úhradu přiměřených nákladů. Zjevně bezdůvodný nebo nepřiměřený požadavek můžeme též odmítnout.
- Požadovat opravu svých osobních údajů, pokud jsou nepřesné, požadovat jejich vymazání, pokud se zpracovávají neoprávněně, a požadovat, abychom jejich zpracování omezili (podrobněji čl. 16, 17 a 18 ON).
- Dále v případech, kdy zpracování probíhá proto, že tím plníme náš úkol ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, kterým jsme pověřeni (čl. 6 odst. 1 písm. e) ON), anebo kvůli našemu oprávněnému zájmu (čl. 6 odst. 1 písm. f) ON), máte právo podat proti tomuto zpracování tzv. námitku (podrobněji čl. 21 ON).
- Dále máte právo se o zpracování svých osobních údajů dozvědět informace, vztahující se k jednotlivým agendám („účelům zpracování“). Jejich obecný přehled zveřejňujeme ZDE.
- Pokud je zpracování Vašich osobních údajů založeno na tom, že jste nám k němu udělili souhlas (čl. 6 odst. 1 písm. anebo čl. 9 odst. 2 písm. a ON), máte právo tento souhlas kdykoli odvolat. Souhlas odvoláte tak, že na adresu
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. zašlete zprávu, v níž uvedete, o jaký souhlas jde a že ho odvoláváte. Totéž můžete zaslat i listinnou zásilkou na naši adresu, uvedenou na začátku tohoto textu, anebo osobně. - Ve Vašich dotazech, podnětech a požadavcích ke svým osobním údajům se musíte identifikovat a uvést na sebe kontakt, protože zpravidla budeme muset nejprve ověřit Vaši totožnost. Vyřízení urychlíte, pokud se na nás obrátíte způsobem prokazujícím Vaši totožnost, jako je datová schránka, e mail s uznávaným elektronickým podpisem anebo listinné podání s ověřeným podpisem, případně se do školy/školky dostavíte osobně s průkazem totožnosti.
- Pokud nebudete spokojeni s vyřízením dotazu, požadavku nebo podnětu správcem, máte právo podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů. Předtím je ale vždy vhodné projednat problém s pověřencem. Jeho úkolem je především právě dohlížet na to, zda s Vašimi údaji pracujeme řádně a neporušujeme Vaše práva.
Mgr. Romana Pešková,
ředitelka ZŠ a MŠ Proseč
Výroční zprávy podle zákona č. 106/1999 Sb.
Zásady používání souborů cookie
V souladu s ustanovením § 89 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, Vás tímto informujeme, že naše stránky využívají pro svoji činnost za účelem zlepšení Vám poskytovaných služeb tzv. soubory cookies.
Co jsou soubory cookies
Cookies jsou malé datové soubory (krátký textový soubor), které se ukládají do jednotlivých počítačů pomocí webového prohlížeče. Bez těchto souborů by bylo procházení webu složitější a méně komfortní. Díky cookies si navštívená webová stránka pamatuje úkony a nastavení uživatele, který je nemusí zadávat opakovaně. Opakovaná návštěva je tedy pro uživatele snažší a produktivnější.
Cookies lze obecně rozdělit na dva druhy:
- A) Dočasné soubory cookie – jsou ve vašem zařízení uloženy pouze po dobu relace (návštěvy webu). Nejčastěji umožňuji uchování informací při přecházení z jedné webové stránky na druhou (například vložení produktu do košíku v e-shopu a pokračování v nákupu).
- B) Trvalé soubory cookie – zůstávají v počítači déle. Pomáhají nám při identifikaci vašeho zařízení při opětovné návštěvě (neumožňují Vás jakkoliv identifikovat osobně a příslušná data ukládáme zcela anonymizovaně) a tím umožňují přizpůsobit naše stránky a reklamy Vašim zájmům.
Další skupinou jsou takzvané cookies třetích stran. Vyznačují se tím, že jsou řízeny třetími stranami, které tyto data získávají a shromažďují. Jedná se například o cookie pro analýzu návštěvnosti služby Google Analytics, nebo provozovatelů reklamních systémů, které jsou na našich stránkách využívány.
Cookies nepředstavují pro Vaše data nebezpečí, ani nesloží k získávání citlivých osobních údajů. Cookies využíváme výhradně k měření a obecně k zajištění Vaši maximální spokojenosti. Cookies nepoužíváme pro zjištění totožnosti uživatelů ani ke zneužití přihlašovacích údajů.
Každý uživatel má možnost používání těchto souborů odmítnout. Je třeba však upozornit, že v některých případech nebude nutné zobrazit určitou službu či produkt.
Cookies zabírají na Vašem zařízení zpravidla několik kilobajtů, nezabírají tudíž téměř žádné místo na diskové jednotce.
Nastavení cookies
Nastavení cookies souborů je možné provést v nastavení internetového prohlížeče nebo v nastavení cookies banneru.
K čemu cookies používáme?
Přizpůsobení nastavení
Využíváme cookie k zapamatování si informací, které nám mají vliv na vzhled a chování webu. Díky této skutečnosti pak je možné si web personalizovat a není nutné jej při každé návštěvě nastavovat. Může jít například o preferovaný jazyk, velikost textu či usnadnění registrace nových služeb. U registrovaných uživatelů ukádáme informaci o přihlášení nebo odhlášení.
Statistické účely
Pro lepší pochopení toho, co naše čtenáře zajímá a jak se na našich stránkách chovají, používáme nástroj Google analytics. Ten při každé návštěvě ukládá anonymní cookies. Díky těmto informacím víme, kolik uživatelů navštíví naše stránky, jakou rubriku či jak často. Tyto informace jsou anonymizovány a nejsou nijak spojeny s určitou osobou. Podrobnosti o nástroji Google Analytics najdete zde.
Zabezpečení
Soubory cookie využíváme k ověřování uživatelů, prevenci podvodného jednání a ochraně uživatelských dat.
Reklama
Soubory cookie využíváme rovněž pro zvýšení efektivity a relevantnosti reklam. To znamená, že nám pomáhají zvýšit přitažlivost reklam pro naše návštěvníky a zvyšujeme užitek pro inzerenty. Výsledkem tedy je, že se Vám reklamy zobrazují podle toho, co je pro Vás relevantní (remarketing – jedná se o metodu cílení internetové reklamy), nebo se uživateli nezobrazovaly reklamy, které už viděl. Data z remarketingu používáme výhradně k segmentaci návštěvníků za účelem doručení relevantnějšího reklamního sdělení. Segmenty jsou vytvořeny na základě několika obecných vzorců chování návštěvníků a obsahu jimi navštívených stránek. K personalizaci obsahu na základě geografické lokace, můžeme sbírat obecné informace o lokaci Vašeho zařízení. Naše společnost rozhodně nevytváří žádné profily našich návštěvníků.
Na našich stránkách se rovněž nacházejí cookies, které vytvářejí samy inzertní systémy. Tyto cokies nedokážeme číst ani zapisovat. Tyto cookies slouží k získání informací jako, kolik lidí vidělo určitou reklamu či kolikrát. Prostřednictvím našich webových serverů tak mohou být ve Vašem počítači ukládány cookies i jiných subjektů, a to provozovatelů reklamních systémů. Některé systémy využívají i techniku retargetingu – může Vám být zobrazován na stránkách třetích osob obsah, který souvísí s tím, co jste si prohlíželi na jiných webových stránkách. Reklamní systémy mají své vlastní zásady ochrany osobních údajů. Jejich seznam a odkaz na bližší informace naleznete níže:
Měřící pixely a local storage
Měřící pixel je malý grafický obrázek, který je umístěný na webové stránce. Někdy je nazýván také web beacon. Podobně jako cookie se využívá pro sběr informací z Vašeho počítače (například IP adresy, času, typ prohlížeče nebo existence cookies vlasního serveru). Měřící pixel využíváme ke sledování efektivity našich stránek, k technickým účelům (například nastavení hlasitosti a další uživatelská nastavení), k testování a jako doplněk ke cookies pro segmentaci uživatelů – zobrazování obsahu a reklamy.
Jak mohu ovlivnit nastavení cookies ve svém počítači?
V případě, že bude mít Váš prohlížeč použití cookies povoleno, budeme vycházet z toho, že souhlasíte s využíváním standardních cookies našich webů. Pokud nechcete tyto cookies ukládat je možné jejich používání zablokovat.
Nastavení a správu souboru cookies můžete provádět ve svém prohlížeči. Každý standardní prohlížeč podporuje správu cookies (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome apod.).
V rámci správy můžete každou jednotlivou cookie smazat, blokovat, zakázat nebo povolit pro jednotlivé webové stránky.
Možnosti nastavení správy cookies naleznete v nápovědě Vašeho prohlížeče. V rámci hlavních prohlížečů naleznete informace:
V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu:
Prohlášení o přístupnosti
Základní škola a mateřská škola Proseč (dále jen „škola“) se zavazuje k zpřístupnění svých webových stránek a v souladu se zákonem č. 99/2019 Sb., o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací a o změně zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, který provádí Směrnici Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/2012 ze dne 26. října o přístupnosti webových stránek a mobilních aplikací.
Toto prohlášení o přístupnosti se vztahuje na následující webové stránky: www.zsprosec.cz, www.msprosec.cz.
Usnadnění přístupu
Webové stránky jsou přístupné lidem se zdravotním postižením díky widgetu Usnadnění přístupu na web UserWay, a tak jsou v souladu s pokyny pro přístup k webovému obsahu (WCAG 2.1).
Nabídku Usnadnění přístupu lze aktivovat kliknutím na ikonu, která je zobrazena v pravém rohu stránky.
Po spuštění nabídky usnadnění počkejte, než se nabídka usnadnění načte v plném rozsahu.
Stav souladu
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s harmonizovanou normou EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Přístupnost obsahu
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Vypracování tohoto prohlášení o přístupnosti
Toto prohlášení bylo vypracováno dne 23. 10. 2020.
Toto prohlášení bylo revidováno dne 23. 10. 2020.
Prohlášení o přístupnosti bylo vypracováno Mgr. Bc. Josefem Roušarem a na základě podkladů SMS-služby s. r. o. Z účelem vypracování tohoto prohlášení byl využit zákon č. 99/2019 Sb., metodický pokyn Ministerstva vnitra k tomuto zákonu, norma EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1.
Zpětná vazba
Cílem Základní školy a mateřské školy Proseč je zajistit uživatelům webových stránek školy jejich přístupnost v co největší možné míře dle čtyř základních principů přístupnosti – vnímatelnost, ovladatelnost, srozumitelnost a stabilita).
Kontakt je:
Základní škola a mateřská škola Proseč
Rybenská 260
53944 Proseč
Tel.: 469 321 291
E-mail:
Postupy pro prosazování práva
V případě, že Vám nebyla poskytnuta odpověď nebo poskytnutá odpověď je neadekvátní či neuspokojivá v souvislosti s Vaší žádostí či oznámením ohledně přístupnosti internetových stránek nebo webové aplikace, kontaktujte příslušný orgán pro prosazování práva:
Ministerstvo vnitra
odbor eGovernmentu
náměstí Hrdinů 1634/3
140 21 Praha 4
V Proseči 23. 10. 2020
Aktualizováno 9. 11. 2021
SAZEBNÍK ÚHRAD ZA POSKYTOVÁNÍ INFORMACÍ
pro úhradu nákladů podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, zákona č. 123/1998 Sb. o právu na informace o životním prostředí a podle Obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679
Základní škola a mateřská škola Proseč stanoví
v souladu s § 5 odst. 1 písm. f) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění, vev souladu s § 5 odst. 1 písm. f) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění, vespojení s § 17 tohoto zákona, s nařízením vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn zaposkytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, s § 10 odst. 3 a 4 zákona č. 123/1998 Sb. o právu na informace o životním prostředí, s článkem 12 odst. 5 Obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679a na základě § 102 odst. 3 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění, tento sazebník úhradza poskytování informací:
Náklady na pořízení kopií
- Za pořízení jedné černobílé kopie formátu A4:
- jednostranná: 2 Kč
- oboustranná: 4 Kč
- Za pořízení jedné černobílé kopie formátu A3:
- jednostranná: 4 Kč
- oboustranná: 8 Kč
- Za tisk na černobílé tiskárně (formát A4, jednostranný) jedna stránka: 3 Kč
- Za pořízení skenu či fotografie do souboru jedné stránky do velikosti A4 při skenování a do velikosti A3 při fotografování včetně úpravy k odeslání 5 Kč
- Za poskytnutí kopie nebo tisku v jiném formátu nebo barvě bude účtována skutečná cena za pořízení kopie u komerčního poskytovatele kopírovacích služeb, kterou obec/škola školka za pořízení kopie nebo tisku bude u tohoto poskytovatele povinna uhradit.
- V případě informací obsažených v publikacích a tiskovinách vydávaných obcí/školou/školkou se výše
úhrady stanoví ve výši ceny za příslušný výtisk, poskytuje-li se informace formou prodeje tohoto výtisku.
Náklady na opatření technických nosičů dat
- 1 ks CD: 10 Kč
- 1 ks DVD: 20 Kč
- Pokud žadatel poskytne vlastní technický nosič dat, na který bude možné požadované informace zaznamenat, nebude úhrada tohoto nákladu uplatňována.
Náklady na odeslání informací žadateli
- Náklady na poštovní služby budou vyčísleny dle ceníku České pošty s. p., případně jiného poskytovatele poštovní služby. Náklady na balné se stanoví paušální částkou 20,- Kč za jednu poštovní zásilku.
- V případě osobního odběru požadovaných informací nebude úhrada nákladů na odeslání informací žadateli uplatňována.
Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledání a zpracovávání informací
- V případě mimořádně rozsáhlého vyhledání informací se úhrada požaduje za vyhledávání delší než 30 minut hodin. Úhrada za hodinu vyhledávání jedním pracovníkem je 300,- Kč, započítává se každých i započatých 30 minut. Úhrada je odvozena od ročních nákladů na platy zaměstnanců školy, kteří se mohou podílet na vyhledávání informací, podle schváleného rozpočtu pro rok 2021. V případě mimořádně rozsáhlého vyhledání informací více pracovníky bude úhrada dána součtem doby připadající na každého pracovníka.
- Vzniknou-li při mimořádně rozsáhlém vyhledání informací jiné osobní náklady, nezbytné k vyhledání informace (např. náklady na jízdné na odlehlé pracoviště), budou účtovány na základě individuální kalkulace.
- Do vyhledávání se zahrne s ohledem na konkrétnost formulace žádosti pouze vyhledání, ve kterém dokumentu se požadovaná informace nachází (např. v evidenci, spisové službě), vyhledání samotného dokumentu (např. ve spisovně, v počítači), vyhledání požadovaných informací v dokumentu, přenesení informací do sdělení žadateli (výpisem nebo kopírováním v počítači). Omezeně lze zahrnout čas nutný na anonymizaci chráněných údajů. Ostatní činnosti spojené s vyřízením žádosti, včetně právního posouzení, se nezapočítávají. Nezapočte se ani čas kopírování listinných dokumentů, který je již vyjádřen jednotkovou sazbou za kopii.
Ostatní ustanovení
- Celková výše úhrady je součtem jednotlivých nákladů spojených s poskytnutím požadovaných informací. Do celkové výše 100,- Kč nebude úhrada požadována, pokud žadatel nepodal po dobu jednoho měsíce od podání předchozí žádosti další žádost.
- Z důvodu hodných zvláštního zřetele může starosta obce/ředitel školy/ředitel školky od úhrady nákladů zcela nebo zčásti upustit na základě žádosti žadatele.
- Žadatel může úhradu provést buď v hotovosti v pokladně obecního úřadu/školy/školky v úředních hodinách nebo převodem na bankovní účet školy zveřejněný ZDE.
- Tento sazebník se stanoví na účetní období 2021.
- Sazebník byl schválen ředitelkou školy.
Mgr. Romana Pešková,
ředitelka ZŠ a MŠ Proseč
Základní škola a mateřská škola Proseč
Právní forma
Příspěvková organizace
Statutární zástupce
Mgr. Romana Pešková, ředitelka školy
V případě nepřítomnosti ŘŠ ji zastupuje Mgr. Alena Zvárová, zástupkyně ŘŠ.
Zřizovatel
Město Proseč, náměstí Dr. Tošovského 18, 539 44 Proseč
Důvod a způsob založení
Předškolní, základní a zájmové vzdělávání žáků a jejich stravování, Zřizovací listina
Datum zařazení do sítě škol dne 1. 1. 2003
Podmínky a principy činnosti
se řídí níže uvedenými právními předpisy
Red IZO organizace: 650 051 653
Součásti a jejich IZO
Základní škola: 102 142 564
Mateřská škola: 107 582 244
Školní družina: 117200310
Školní jídelna: 102806250
Školní jídelna výdejna MŠ: 181029898
Organizační řád
je k nahlédnutí v ředitelně školy v pracovní dny v době od 7.00 do 13.00 hodin
Organizační struktura
viz organizační struktura školy
Informace se poskytují podle zákona č. 106/1999 Sb.
Postup
Žádost o poskytnutí informace o prospěchu, výsledcích vzdělávání a chování žáka se podává ústně u příslušného vyučujícího nebo u příslušného třídního učitele. Není-li informace poskytnuta nebo ji žadatel nepovažuje za dostačující nebo jde-li o žádost o informaci jiného charakteru, podává se žádost ústně nebo písemně u níže uvedených osob. Není-li na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci za dostačující, je třeba podat žádost vždy písemně. Z podání musí být zřejmé, kdo jej činí a komu je určeno.
Ředitel školy poskytne požadovanou informaci nejpozději do 30 dnů od přijetí podání, a to písemně, nahlédnutím do spisu včetně možnosti pořídit kopii nebo elektronicky. Pokud žádosti není, byť jen zčásti, vyhověno, vydá ředitel školy rozhodnutí. Proti rozhodnutí lze podat odvolání do 15 dnů od doručení.
Žádosti o poskytnutí informace subjekt přijímá:
- osobně (Po – Pá, 7.00 až 13.00):
- Mgr. Romana Pešková, ředitelka školy, telefon 469 321 291
- Mgr. Alena Zvárová, zástupkyně ředitele školy, telefon 469 321 291
- poštou
- Základní škola a mateřská škola Proseč, Rybenská 260, 539 44 Proseč
- e-mailem
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Informace poskytuje
Mgr. Romana Pešková, ředitelka školy, Mgr. Alena Zvárová, zástupkyně ředitele školy
Vyřizování stížností, oznámení a podnětů
Postup
Vyřizování stížností, oznámení a podnětů se řídí platnou legislativou (zákon 500/2004 Sb., Správní řád). Uvedený zákon je k dispozici k nahlédnutí ve dnech školního vyučování v kanceláři školy.
Stížnosti, oznámení a podněty přijímá
- osobně (Po – Pá, 7.00 až 13.00):
- Mgr. Romana Pešková, ředitelka školy, telefon 469 321 291
- Mgr. Alena Zvárová, zástupkyně ředitele školy, telefon 469 321291
- poštou
- Základní škola a mateřská škola Proseč, Rybenská 260, 539 44 Proseč
- e-mailem
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Stížnosti, oznámení a podněty vyřizuje
Mgr. Romana Pešková, ředitelka školy, Mgr. Alena Zvárová , zástupkyně ředitele školy
Přehled nejdůležitějších předpisů pro práci školy
- Zákon č. 561/2004 Sb. o předškolním, základním, … a jiném vzdělávání (školský zákon)
- Zákon č. 563/2004 Sb. o pedagogických pracovnících
- Zákon č. 500/2004 správní řád
- Zákon č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
- Vyhláška č. 16/2005 Sb. o organizaci školního roku
- Vyhláška č. 48/2005 Sb. o základním vzdělávání a plnění povinné školní docházky
- Vyhláška č. 74/2005 o zájmovém vzdělávání
- Vyhláška č. 14/2005 o předškolním vzdělávání
- Vyhláška č. 73/2005 o vzdělávání dětí, žáků a studentů se SVP a mimořádně nadaných
- Vyhláška č. 72/2005 o poskytování poradenských služeb
- Vyhláška č. 15/2005 o náležitostech výročních zpráv a vlastního hodnocení školy
- Vyhláška č. 317/2005 o DVPP, akred. komisi a kariérním systému ped. pracovníků
Vše v aktuálních zněních. Tyto zákony a vyhlášky jsou k nahlédnutí v ředitelně školy. Výroční zpráva je k dispozici také webu školy.
Sazebník úhrad nákladů vynaložených v souvislosti s poskytováním informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
- Vyhledávání informace, zpracování, popř. jednání do 30 minut 0 Kč, pokud žadatel nepodal po dobu 6 měsíců od podání předchozí žádosti další žádost.
- Vyhledávání informace, zpracování, popř. jednání nad 30 minut a za každou další započatou půlhodinu 150 Kč.
- Kopírování dokumentů:
- jednostrannná kopie A4: 2 Kč
- oboustranná kopie A4: 4 Kč
- jednostrannná kopie A3: 4 Kč
- oboustranná kopie A3: 8 Kč
- Poskytnutí informace na CD/DVD: 10/20 Kč.
- Sken či fotografie do souboru jedné stránky do velikosti A4 při skenování a do velikosti A3 při fotografování včetně úpravy k odeslání 5 Kč.
- Vytištění 1 stránky dokumentu, černobílá A4: 3 Kč.
- V případě barevného tisku jsou ceny tisku a kopírování trojnásobkem černobílých tisků.
- Poštovní poplatky: balné 20 Kč + podle tarifů České pošty.
Postup
Žadatel v kanceláři školy podá písemnou žádost, žádost bude zaevidována. Úhradu za poskytnuté informace, popř. kopírování dokumentů provede žadatel v kanceláři školy. Poplatky jsou splatné před provedením úkonů uvedených v jednotlivých položkách sazebníku. Žadateli bude vydáno potvrzení o zaplacení a poté v sekretariátu předáno písemné vyřízení žádosti nebo okopírované dokumenty.
Odvolání proti rozhodnutí
Proti rozhodnutí ředitele školy je přípustné odvolání. Podle zákona č. 500/2004 Sb., § 86 se odvolání podává u orgánu, který napadené rozhodnutí vydal. Odvolání je třeba podat ve lhůtě 15 dnů ode dne oznámení rozhodnutí.
Neobdrželi jsme žádosti o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb.